Service

Chi Coltrane

De afgelopen week in Nashville kwam ik in een enorm grote boekwinkel annex platenzaak. Hun motto: ‘If it exists, we’ll have it.’

Ik herinnerde me, dat mijn lief een poos geleden geklaagd had, dat ze haar LP’s van Chi Coltrane in een bui van opruimwoede had verkocht. En dat er nu geen cd’s meer van te krijgen waren.

Ik trok de stoute schoenen aan en vroeg naar Chi Coltrane. Een wat oudere verkoper glimlachte en liep naar de computer. Er bestonden nog 2 cd’s van haar. Ze hadden ze niet op voorraad, maar konden ze natuurlijk voor me bestellen. Levertijd 1 week.
Toen ik teleurgesteld zei, dat ik er in dat geval maar vanaf zag, vroeg hij waar ik woonde. ‘Oh, Holland!! No problem at all!’
Als ik nu afrekende zouden ze ze via Amazon in Duitsland leveren!!
Ik heb het toen maar gedaan. En wat schetst mijn verbazing: Ik stapte terug in Nederland net uit de auto en een auto van TNT post, met een pakketje, kwam de dijk af!!
Jawel: de twee cd’s die ik in Nashville had besteld. Voor 25 Dollar all in nagezonden!!

Geef een reactie

